bakfantasten.blogg.se

Tipser

Kategori: Annat

Nu har även jag öppnat ett konto på tipser där jag har gjort olika "kollektioner" i olika teman av bra saker att ha i köket när man bakar. Till "min butik" hittar ni genom att klicka på den här länken, eller genom att klicka på "min butik" under menyn länkar. Jag hade tänkt försöka uppdatera olika kollektioner ganska ofta, så checka in lite då och då för att kika och få lite insperation. Jag hade även tänkt att jag kanske också ska börja tagga vissa saker som går att köpa i inlägg med olika recept, så håll utkik!

Redskap till baket

 Här är en av dem "kollektionerna" jag har skapat med lite behövande småsaker som kan vara till stor hjälp i ett bak-kök. Titta gärna in dem andra kollektionera för att se om ni hittar något ni tycker om!

 


Bakfantasten <3

Kommentera inlägget här: